tirsdag den 14. oktober 2014



Inden hjemkomst.

Det er så nu ved at være tid til at skulle vende snuden hjem og jeg mener da selv, at min kuffert er blevet fuld.
  Jeg kommer til at savne hverdagen hernede, der er mange glæder hernede, som man tager forgivet i Danmark. Men hvad har jeg så taget med mig og har der været nogle oplevelser, som jeg specielt ville huske.

 Den afslappende måde menneskerne bevæger sig rundt på, og hele den afslappet opførsel, er noget som smitter af på en. Man spænder ikke rundt i en forvirret hverdag, man planlægge ikke langt ud i fremtiden. Man lever mere i nuet end man kan forstille sig og alle er glade. ingen stress og bekymringer, som fylder en stor del af hverdagen herhjemme.

Så jeg tager hjem herfra med en rigtig mange oplevelser, og jeg tager hjem, med erfaringer, som jeg aldrig i mit liv kunne opleve, hvis jeg ikke havde valgt at tage i udlandet.

 Ses i kolde, men dejlige Danmark

Ingen kommentarer:

Send en kommentar